გაკვეთილის გეგმაhttps://drive.google.com/open?id=1dluYE2RIVXyuryG4FSfK2vgXztWx1MG54T0SJ5QBo8w
გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი პირადი ნომერი: ეკა ხმელიძე60001111511
საგანი ქართული ენა და ლიტერატურა
სწავლების საფეხური კლასი:მე-2 დაწყებითი
მოსწავლეთა რაოდენება.18
გაკვეთილის გეგმა:” ჩიტბატონა”
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლე გაეცნობა ახალ მასალას გარეული ფრინველების შესახებ.ნახავს სლაიდშოუს.გამოიცნობს ნაწარმოების მთავარ აზრს. განავითარებს კრიტიკული აზროვნების უნარს.გამოხატავს საკუთარ შეხედულებებს.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსი
|
დრო(წთ)
|
1
|
კითხვის ტექნიკის სრულყოფა
|
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
|
ჯგუფური მუშაობა
|
წიგნი რვეული დაფა ცარცი საწერკალამი კომპიუტერი
|
6
|
2
|
გაბმულ თხრობაზე მუშაობა
|
მოსწავლე გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს
|
მთელი კლასი
|
ცარცი კომპიუტერი
|
10
|
3
|
მოქმედ პირთა შედარებითი დახასიათება
|
ახდენს მოქმედ პირთა შედარებით დახასიათებას გამოაქვს დასკვნები
|
მთელი კლასი
უნობი სიტყვების მეშვეობით წინადადებების შედგენა
|
ცარცი რვეული ცარცი საწერკალამი
|
7
|
4
|
ზეპირი და წერითი მეტყველების განვითარება
|
ენობრივ მასალაზე დაკვირვება
|
კროსვორდის შევსება მხოლოდ ტექსტში მოცემული სიტყვების გამოყენებით ჯგუფური მუშაობა.
|
6
| |
5
|
კრიტიკული აზროვნების განვითარება
|
პრაქტიკული სამუშაო
ავსებს ველის დიაგრამას სლაიდშოუ
|
ისტის დახმარებით ვენის დიაგრამის შევსება მთელი კლასის მონაწილეობით
|
დიაგრამა კომპიუტერი
|
6
|
6
|
ინფორმაციის გაცნობა
|
მოსწავლე ნახავს სლაიდშოუს
|
მთელი კლასი
|
პროექტორი კომპიუტერი
|
3
|
7
|
გაკვეთილის შეჯამება
|
მიღებული ცოდნის შემოწმება
|
მთელი კლასი
|
4
| |
შეფასება
|
განმავითარებელი,კომენტარი წამახალისებელი სმაილები.
|
რამოდენიმე მოსწავლე
|
ჟურნალი სმაილები.კალამი.ცარცი.
|
3
|
ქართ. II. 2. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის სხვადასხვა
სახის ტექსტები და გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ილუსტრაციების მიხედვით გამოთქვამს
ვარაუდს ტექსტის შესაძლო შინაარსის შესახებ;
·
გადმოსცემს მოსმენილი ტექსტის
შინაარსს;
·
აგრძელებს სხვის მიერ დაწყებულ
თხრობას;
·
ასათაურებს ტექსტს;
·
ტექსტზე დაყრდნობით ახასიათებს
პერსონაჟებს (მათს გარეგნობას, თვისებებს);
·
გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას
პერსონაჟისა და მისი მოქმედების მიმართ (მომწონს / არ მომწონს, კარგად მოიქცა / ცუდად
მოიქცა; კეთილია, გონიერია და ა.შ.);
No comments:
Post a Comment