გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის გეგმაhttps://drive.google.com/open?id=1dluYE2RIVXyuryG4FSfK2vgXztWx1MG54T0SJ5QBo8w




 გაკვეთილის  გეგმა
                                       
                 მასწავლებლის სახელი, გვარი პირადი ნომერი: ეკა ხმელიძე60001111511
საგანი ქართული ენა და ლიტერატურა
სწავლების საფეხური კლასი:მე-2 დაწყებითი
მოსწავლეთა რაოდენება.18
  გაკვეთილის გეგმა:” ჩიტბატონა”
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლე გაეცნობა ახალ მასალას გარეული ფრინველების შესახებ.ნახავს სლაიდშოუს.გამოიცნობს ნაწარმოების მთავარ აზრს. განავითარებს კრიტიკული აზროვნების უნარს.გამოხატავს საკუთარ შეხედულებებს.
N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსი

დრო(წთ)
1
კითხვის ტექნიკის სრულყოფა
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
ჯგუფური მუშაობა
წიგნი რვეული დაფა ცარცი საწერკალამი კომპიუტერი
6
2
გაბმულ თხრობაზე მუშაობა
მოსწავლე გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს
მთელი კლასი
ცარცი კომპიუტერი
10
3
მოქმედ პირთა შედარებითი დახასიათება
ახდენს მოქმედ პირთა შედარებით დახასიათებას გამოაქვს დასკვნები
მთელი კლასი
უნობი სიტყვების მეშვეობით წინადადებების შედგენა
ცარცი რვეული ცარცი საწერკალამი
7
4
ზეპირი და წერითი მეტყველების განვითარება
ენობრივ მასალაზე დაკვირვება
კროსვორდის შევსება მხოლოდ ტექსტში მოცემული სიტყვების გამოყენებით ჯგუფური მუშაობა.

6
5
კრიტიკული აზროვნების განვითარება
პრაქტიკული სამუშაო
ავსებს ველის დიაგრამას სლაიდშოუ
ისტის დახმარებით ვენის დიაგრამის შევსება მთელი კლასის მონაწილეობით
დიაგრამა კომპიუტერი
6
6
ინფორმაციის გაცნობა
მოსწავლე ნახავს სლაიდშოუს
მთელი კლასი
პროექტორი კომპიუტერი
3
7
გაკვეთილის შეჯამება
მიღებული ცოდნის შემოწმება
მთელი კლასი

4

შეფასება
განმავითარებელი,კომენტარი წამახალისებელი სმაილები.
რამოდენიმე მოსწავლე
ჟურნალი სმაილები.კალამი.ცარცი.
3

ქართ.  II. 2. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს  ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის სხვადასხვა სახის ტექსტები და გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·         ილუსტრაციების მიხედვით გამოთქვამს ვარაუდს ტექსტის შესაძლო შინაარსის შესახებ;
·         გადმოსცემს მოსმენილი ტექსტის შინაარსს;
·         აგრძელებს სხვის მიერ დაწყებულ თხრობას;
·         ასათაურებს ტექსტს;
·         ტექსტზე დაყრდნობით ახასიათებს პერსონაჟებს (მათს გარეგნობას, თვისებებს);
·         გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას პერსონაჟისა და მისი მოქმედების მიმართ (მომწონს / არ მომწონს, კარგად მოიქცა / ცუდად მოიქცა; კეთილია, გონიერია და ა.შ.);

No comments:

Post a Comment

ტრენინგის შესახებ

   გავიარე  8 დღიანი  ტრენინგი:  ,,ინფორმაციულ- საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების  გამოყენება სასწავლო  პროცეში"     შევქმენი ბლოგი, განვამტ...